Blog wpisy
Art`Impression Catering zadbało o oprawę cateringową Gali Polski Kompas 2021

12 października 2021 roku firma Art`Impression Catering miała zaszczyt kolejny raz odpowiadać za oprawę cateringową Gali Polski Kompas 2021 – prestiżowego wydarzenia, podczas którego redakcja „Gazety Bankowej” wręcza statuetki Polskich Kompasów przedsiębiorstwom i ludziom szczególnie przyczyniającym się do rozwoju gospodarczego Polski.

Podczas imprezy wyróżniane są także osoby reprezentujące świat polityki i gospodarki zaangażowane w rozwój polskiej gospodarki.

Art`Impression Catering odpowiadało za obsługę cateringową gali wraz z obsługa kelnerską, w której skład wchodziło przygotowanie uroczystego powitania w postaci drinka powitalnego, kolacji w formie bufetu, a także przekąsek i selekcji dań zimnych oraz deserów, jak również przerw kawowych.

Jak wyglądały nasze przygotowania do obsługi wydarzenia i jak wypadliśmy? Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.

Tajna broń Office Managera

Świat biznesu to ciągłe spotkania. Przedsiębiorcze osoby szukają okazji do networkingu. Zespoły gromadzą się regularnie na briefingi czy statusy, aby omówić bieżące informacje, stworzyć plan zadań czy podsumować wyniki sprzedażowe.

Przełomowe zmiany w strukturze czy zarządzaniu firmą mają swój początek podczas wielogodzinnych posiedzeń. Dyrektorzy zarządzający codziennie spotykają się z mnóstwem osób – właścicielami przedsiębiorstw,  pracownikami, kontrahentami.

A gdy nadchodzi czas premiery nowego produktu, świętowania sukcesu czy podziękowania zespołowi za zaangażowanie, zarządy wciąż chętnie wybierają formułę wydarzenia.

Gdyż event to wciąż najskuteczniejsza metoda, aby przyciągnąć uwagę odbiorców, podkreślić wyjątkowość okazji, zapewnić oprawę medialną i dostarczyć gościom wrażeń, o których opowiedzą kolejnym osobom.


Prestiżowa gala, konferencja połączona z bankietem, szkolenie połączone z zabawą podczas integracji, wspólne wyjście do restauracji, a nawet nowe doświadczenie z zeszłego roku – wigilia firmowa on-line, gdy choć osobno to razem przed monitorami swoich komputerów zespół zajada pizzę czy świąteczny box pełen przysmaków.

Co łączy wszystkie te rodzaje spotkań?

Żywienie dzieci w wieku szkolnym

Rozpoczęcie przez dziecko szkoły jest przełomowym momentem, który odmienia w zasadzie całkowicie jego codzienność. Zmiana ta dotyka wielu obszarów funkcjonowania dziecka – emocjonalnego, poznawczego, społecznego, stylu aktywności, radzenia sobie ze stresem, a nawet odżywiania.

Z upływem czasu dziecko przyzwyczaja się do nowego rytmu dnia, nowego środowiska i jego wymagań, wypracowuje nowe nawyki, które przez swoją powtarzalność na przestrzeni kilkunastu lat przeobrażają się w dominujący styl bycia i życia, a także jedzenia. Niestety, nie zawsze są to przyzwyczajenia wspierające zdrowy i optymalny poziom funkcjonowania w życiu dorosłym.

Organizacja przyszkolnych jadłodajni i stołówek szkolnych jest często zgłaszaną potrzebą przez rodziców, którzy w trosce o swoje pociechy są gotowi ponosić dodatkowe koszty, aby dziecko miało szansę zjeść gorący obiad w połowie dnia w miejsce zimnego prowiantu lub niekontrolowanych zakupów słodkich bułek w szkolnym barze czy kanapek. 

Odkryj lunch Art`Impression Box z dostawą gratis!
Chcesz codziennie zjeść dobrej jakości obiad w rozsądnej cenie? Wybierz zestaw na lunch Art`Impression Box!
Dzięki nowoczesnej platformie on-line www.ai-cateringwarszawa.pl, zapewniamy Klientom szybki i wygodny proces zamawiania dań
Rejestrując się w e-sklepie nic nie płacisz. Publikujemy menu tygodniowe, dzięki czemu każdy z zestawów zamówisz przez Internet z wyprzedzeniem. Nie pobieramy opłat za dowóz lunch boxu na terenie Warszawy. Ze sklepu on-line mogą korzystać osoby prywatne, jak i firmy zamawiające lunch dla pracowników
 
 
Kantyny firmowe i szkolne w Warszawie

Kantyna pracownicza to nie tylko przestrzeń wydzielona na terenie firmy, gdzie o określonej godzinie można zjeść posiłek. To miejsce spotkania pracowników, którzy zazwyczaj są rozproszeni po pokojach czy piętrach budynku. To chwila odprężenia, gdy można odejść od biurka zostawiając smartfon na jego blacie. To wesołe pogawędki budujące relacje i ducha zespołu. To też często ostatnie koło ratunkowe, gdy nie zdążyliśmy o poranku zjeść śniadania czy nie mamy zdolności kulinarnych, aby gotować sobie codzienne nowy trzydaniowy obiad.

Art`Impression Catering jest operatorem kantyn firmowych i stołówek szkolnych w Warszawie. Nasze punkty gastronomiczne spotkają Państwo w wielu warszawskich korporacjach i biurowcach, sklepach wielkopowierzchniowych, instytucjach publicznych oraz szkołach.

Warszawskie firmy zainteresowane uruchomieniem w swoich siedzibach kafeterii i stołówek zapraszamy już dziś do kontaktu z nami. Z przyjemnością opowiemy Państwu o zarządzanych przez nas punktach gastronomicznych u prestiżowych warszawskich pracodawców, dowiemy się więcej o specyfice Państwa firmy i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie w zakresie cateringu dla pracowników.

 

Catering na piknik lub garden party

Nadchodzi ten piękny czas, gdy nasze serca aż rwać się będą do spędzania czasu na świeżym powietrzu! Do błogiego lenistwa w hamaku, do wygrzewania się w słońcu niczym kot, do chodzenia boso po trawie, do przyjęć w ogrodzie lub na działce i do sielskich pikników na kocu z przyjaciółmi.

Ciepło słońca, pachnące zioła i kwiaty, powiew wiatru na policzku, słodycz kompotu i ten rozkoszny kęs... pyszny aż place lizać! Świeże powietrze wyostrza apetyt i nic tak nie smakuje jak przekąska pod chmurką, toż o tym każdy wie!

Nasz catering będzie idealny dopełnieniem spotkania w plenerze - przy grillu, w ogrodzie lub gdziekolwiek chcesz. Piknik po pracy lub w weekend, na trawie w parku, na łące pod lasem, nad rzeką lub przy jeziorku, na plaży albo własnym balkonie, a co! To takie proste organizacyjnie, a tak przyjemne i odprężające!

 

Co podać na przyjęciu komunijnym w domu?

Przygotowujesz obiad komunijny dla rodziny w domu i zastanawiasz się, co podać gościom? Pragniesz, aby menu było odświętne i smaczne dla wszystkich uczestników, również dzieci i seniorów mających często określone preferencje? A może szukasz sprawdzonej sali bankietowej z ogrodem do zorganizowania uroczystości?

Poznaj 2 nasze propozycje - cateringu komunijnego z dowozem do domu oraz organizacji przyjęcia komunijnego w Art`Impression House.

Pobierz pliki .pdf z ofertami znajdujące się u dołu strony.

Badanie potrzeb cateringowych warszawskich firm

Wszystkich naszych klientów, obserwatorów naszych profili społecznościowych oraz osoby odwiedzające stronę internetową zapraszamy serdecznie do udziału w krótkim badaniu ankietowym.

Bardzo nam zależy, aby poznać potrzeby cateringowe warszawskich firm i ich pracowników. Czemu to dla na ważne?

Z myślą o nadchodzącym miesiącach pragniemy maksymalnie dopasować naszą ofertę do obecnej sytuacji (po)pandemicznego "rozmrożenia" gospodarki.

Jak dochować swoich postanowień noworocznych dotyczących pracy i kariery?

Koniec roku kalendarzowego to zwyczajowo czas dokonywania podsumowań oraz podejmowania postanowień na kolejne 12 miesięcy. Mniej lub bardziej świadomie rozważamy, co ostatni rok wniósł w nasze życie, co zmienił, a także stawiamy pytania o to, co przyniesie nam następny. Bez względu na to, czy bilans wychodzi pozytywnie czy negatywnie, czas wzmożonej autorefleksji ułatwia nam dostęp do odłożonych na bliżej nieokreślone „później” marzeń. Mamy większą ochotę na zmiany, podejmowanie decyzji, eksperymenty. Chcemy pewniej chwycić stery własnego życia. Również w sferze pracy i rozwoju zawodowego. Bo jak nie teraz, to kiedy? Co zrobić, aby tym tlącym się iskierkom gotowości do zmiany, motywacji do działania, swobodnym fantazjom pomóc przeobrazić się w konkretny plan działania? Jak podejść do tematu postanowień noworocznych w sposób dający szansę na to, że nie skończy się na słowach i dobrych chęciach?

5 pomysłów, jak miło zaskoczyć bliskich lub współpracowników podczas przyjęcia

Organizatorzy spotkań rodzinnych lub biznesowych wymyślając scenariusz imprezy często stoją przed różnymi dylematami i wyborami.

Ważnym pytaniem, jakie stawia sobie każdy profesjonalny event manager czy wedding planner jest to, jak  sprawić by wydarzenie pozostawiło pozytywne wspomnienia wśród zaproszonych Gości.

Podsyłamy pięć kreatywnych pomysłów, które gwarantują miłe zaskoczenie i piękne wspomnienia wśród uczestników przyjęcia.

Pobierz pliki .pdf z ofertami znajdujące się u dołu strony.

Przepis na piękne zdjęcia z imprezy

Nieodłącznym elementem każdego przyjęcia jest robienie pamiątkowych zdjęć. W każdej rodzinie czy zespole jest "dyżurny fotograf", który ma smykałkę do dokumentowania imprezy, a jego ujęcia cieszą się opinią udanych.

W przypadku dużych ważnych uroczystości takich jak wesele, okrągła rocznica czy impreza firmowa zazwyczaj organizatorzy wynajmują profesjonalnego fotografa, który upamiętnia migawką spontaniczną zabawę uczestników, najważniejsze momenty przyjęcia oraz zachęca gości do brania udziału w grupowych sesjach fotograficznych w trakcie trwania wydarzenia.

Jeżeli wybierasz się na imprezę, podpowiadamy o co zadbać i jak się przygotować, aby zwiększyć szansę na to, że efekty sesji zdjęciowej będą jeszcze długo sprawiać ci radość i zachęcać do pokazywania zdjęć bliskim.

 

 

Czynniki wypaczające talenty

Jakie pułapki mogą czyhać na Twojej ścieżce kariery? Co sprawia, że jedna osoba znakomicie pełni swoją rolę zawodową, a inna odczuwa trudności? Które zachowania pracodawcy mogą spostrzegać jako czynniki ryzyka? Co Twój styl osobowości czy temperament mówi o Twoich predyspozycjach do pracy? W jakiej firmie masz szansę być rozpoznany jako talent?

Jak poradzić sobie ze stratą pracy?

Sytuacja utraty pracy jest jedną z najbardziej stresujących w życiu człowieka. Dzieje się tak nie tylko z powodu jej nagłości i nieprzewidywalności, ale również z uwagi na rozległość strat jakie generuje -  uderza w ważne potrzeby psychologiczne i ekonomiczne człowieka oraz niejednokrotnie jego bliskich. 

Z jednej strony, fakt utraty pracy zawsze będzie należał do repertuaru tych zdarzeń, które są w mniejszym stopniu przewidywalne i pod naszą kontrolą. Z drugiej – trudno wierzyć, że przez ponad 40 lat obecności na rynku pracy nic w naszej sytuacji zawodowej się nie zmieni. W rynek pracy, procesy biznesowe i zarządzanie kapitałem ludzkim w firmie wpisane są zmiany. Jak wypracować w sobie zaradność w obszarze kariery zawodowej?

Lokalna wędzarnia w Warszawie

Pieczemy i wędzimy dla was wysokiej jakości mięsa i ryby we własnej lokalnej wędzarni. Moczymy je w solance, nacieramy z czułością aromatycznymi ziołami i czosnkiem, a na koniec cierpliwie wędzimy w pachnącym dymie na bazie drewna wiśni, dębu czy jabłoni.

Podsumowanie zimnych przekąsek

Zobacz zestawienie zimnych przekąsek na wielkanocny stół w ramach wielkanocnej oferty cateringowej 2021 od Art'Impression Catering. Które wielkanocne smakołyki znajdą się w twoim osobistym rankingu najlepszych dań na Wielkanoc?

Art`Impression Catering - Catering ze smakiem w Warszawie
Regulaminy

Regulamin sklepu internetowego Art'Impression Box - Catering ze smakiem

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem ul. Karczunkowska 170
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Art'Impression Catering (Art`Impression Box) - Catering ze smakiem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.ai-cateringwarszawa.pl
Sprzedawca – Art'Impression Catering Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000217000, NIP 9512121898, nr REGON 015822495, kapitał zakładowy 290000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa
  2. Adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl
  3. Telefon: 601620111
  4. Fax: 22 736 27 12

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Płatności Shoper
      • TPay.com
    4. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
    5. kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  5. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
  7. Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru lub w siedzibie Sprzedawcy w godzinach ich otwarcia.
  8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
  6. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem Przedsiębiorcy uprzywilejowanego jest wyłączona.



Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Art'Impression Catering Sp. z o.o.
ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa
adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl
fax: 22 736 27 12

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

w sklepie Art'Impression Box - Catering ze smakiem



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Sklep – sklep internetowy Art'Impression Box - Catering ze smakiem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.ai-box.pl
Sprzedawca - Art'Impression Catering Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000217000, NIP 9512121898, nr REGON 015822495, kapitał zakładowy 290000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa
  2. Adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl
  3. Telefon: 601620111
  4. Fax: 22 736 27 12

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@ai-cateringwarszawa.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biuro@ai-cateringwarszawa.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.






Regulamin newslettera

sklepu Art'Impression Box - Catering ze smakiem



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Newsletter
§ 3 Reklamacje
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia końcowe

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Przedsiębiorca uprzywilejowany - osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.). 
Sklep – sklep internetowy Art'Impression Box - Catering ze smakiem prowadzony przez Usługodawcę pod adresem www.ai-box.pl
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
Usługobiorca uprzywilejowany  – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany. 
Usługodawca - Art'Impression Catering Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000217000, NIP 9512121898, nr REGON 015822495, kapitał zakładowy 290000,00 zł.

§ 2 Newsletter

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
  5. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
  6. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  7. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: biuro@ai-cateringwarszawa.pl.
  8. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§ 3 Reklamacje

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl.
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  7. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: biuro@ai-cateringwarszawa.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
  7. W przypadku Usługobiorcy niebędącego Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Blog
Tu znajdziesz opisy najnowszych ofert Art`Impression Catering oraz ciekawostki o cateringu, naszych produktach i organizacji przyjęć.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl