Blog wpisy
FORMULARZ ZAMÓWIEŃ ŚWIĄTECZNYCH 2022

Już teraz możecie Państwo zamówić zestaw świątecznych potraw i dodatków korzystając z naszego formularza zamówień. Wystarczy pobrać z naszego dysku google plik w excel, wypełnić i odesłać na adres naszego biura, (biuro@ai-cateringwarszawa.pl). 

LINK do formularza zamówień świątecznych: https://tiny.pl/wwd92

Mobilna kantyna - dowóz obiadów w Warszawie

Owocowe czwartki, dzień wolny w urodziny, co tygodniowy masaż - pracodawcy prześcigają się w pomysłach na benefity, mające przyciągnąć kandydatów do pracy i utrzymać zaangażowanie pracowników. Tymczasem zastanówmy się, czego potrzebuje aktywny zawodowo człowiek - codziennie? Jakich informacji szuka kandydat przeglądając ofertę pracy? To proste! Przebywając na terenie firmy co najmniej 40 godzin tygodniowo, dla utrzymania zdrowia, efektywności i dobrego samopoczucia musimy mieć szansę zjeść pełnowartościowy ciepły posiłek. Zaproponowanie pracownikom wysokiej jakości obiadów z dofinansowaniem w miejscu pracy to prawdziwy wyraz dbałości o jego komfort i dobrostan.

Jako firma specjalizująca się w cateringu obiadowym i organizacji kantyn zapraszamy do zamawiania znakomitej jakości zestawów obiadowych w formule lunch boxu z dowozem lub mobilnej kantyny dla firm. Zapewniamy urozmaicony wybór zup i dań obiadowych z możliwością zamówienia poprzez nasz e-sklep z cateringiem, jak również bezpłatny dowóz na terenie Warszawy.

 

 

 

 

Życzenia świąteczne od firmy Art`Impression Catering

Szanowni Klienci firmy Art'Impression Catering,
Drodzy współpracownicy,

Przyjmijcie życzenia zdrowia, spokoju i wszelkiej pomyślności na święta, ale też na nadchodzący Nowy 2022 Rok.


Niech zdrowie, miłość, dobro, obfitość i wszelka pomyślność płyną do Was potężną strugą.

Niech energia, jaką obdarzacie ludzi wokół, powraca do Was wspierając realizację Waszych marzeń i celów - osobistych i biznesowych.


Niech nadchodzący rok obdaruje Was wieloma okazjami do spędzania czasu tak, jak chcecie i potrzebujecie.

Szczególnie pragniemy podziękować wszystkim naszych pracownikom i współpracującym firmom za zaangażowanie i nieustanne dążenie do dostarczania naszym Klientom najwyższej jakości usług.

 

Wesołych Świąt!
Zarząd firmy Art`Impression Catering

 

Przepis na Wigilię pełną smaku

W przeszłości wierzono, że przy wigilijnym stole powinna zasiąść parzysta liczba osób, a złamanie tej zasady będzie skutkować śmiercią jednego z uczestników wieczerzy. Tradycyjnie podczas kolacji wigilijnej serwowano nieparzystą liczbę potraw (np.: 7, 9 czy 11), co miało zapewnić zdrowie i pomyślność przez cały nadchodzący rok.

Współcześnie przyjęło się, że na stole wigilijnym powinno pojawić się 12 dań bezmięsnych symbolizujących apostołów, czyli uczniów Jezusa. Choć są i tacy, którzy pragnął, aby specjałów wigilijnych było jak najwięcej, co ma manifestować dostatek i przyciągnąć obfitość do domowników.

W przypadku wigilii odbywających się w gronie kilkunastu osób lub więcej, jak się to dzieje podczas wigilii wielopokoleniowych, szkolnych czy firmowych, ugotowanie 9 czy 12 potraw świątecznych to poważne wyzwanie logistyczne, czasowe i finansowe.

A przecież to tylko jedno menu, a świąteczne dni są aż trzy. Nie każdy ma możliwość lub umiejętności by przygotować wieczerzę wigilijną samodzielnie. Wówczas z pomocą przychodzi profesjonalny catering wigilijny.

Bezpieczne spotkanie, czyli jakie?

Sezon wiosenno-letni to czas wzmożonego zainteresowania organizacją spotkań rodzinnych i firmowych. Można się spodziewać, że po wielu miesiącach zimowego twardego lockdownu wiele osób będzie pragnęło wykorzystać sprzyjającą pogodę oraz złagodzenie obostrzeń do zorganizowania w bezpiecznej formule imprezy z udziałem rodziny, przyjaciół, pracowników czy klientów. 

Art`Impression Catering zadbało o oprawę cateringową Gali Polski Kompas 2021

12 października 2021 roku firma Art`Impression Catering miała zaszczyt kolejny raz odpowiadać za oprawę cateringową Gali Polski Kompas 2021 – prestiżowego wydarzenia, podczas którego redakcja „Gazety Bankowej” wręcza statuetki Polskich Kompasów przedsiębiorstwom i ludziom szczególnie przyczyniającym się do rozwoju gospodarczego Polski.

Podczas imprezy wyróżniane są także osoby reprezentujące świat polityki i gospodarki zaangażowane w rozwój polskiej gospodarki.

Art`Impression Catering odpowiadało za obsługę cateringową gali wraz z obsługa kelnerską, w której skład wchodziło przygotowanie uroczystego powitania w postaci drinka powitalnego, kolacji w formie bufetu, a także przekąsek i selekcji dań zimnych oraz deserów, jak również przerw kawowych.

Jak wyglądały nasze przygotowania do obsługi wydarzenia i jak wypadliśmy? Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.

Tajna broń Office Managera

Świat biznesu to ciągłe spotkania. Przedsiębiorcze osoby szukają okazji do networkingu. Zespoły gromadzą się regularnie na briefingi czy statusy, aby omówić bieżące informacje, stworzyć plan zadań czy podsumować wyniki sprzedażowe.

Przełomowe zmiany w strukturze czy zarządzaniu firmą mają swój początek podczas wielogodzinnych posiedzeń. Dyrektorzy zarządzający codziennie spotykają się z mnóstwem osób – właścicielami przedsiębiorstw,  pracownikami, kontrahentami.

A gdy nadchodzi czas premiery nowego produktu, świętowania sukcesu czy podziękowania zespołowi za zaangażowanie, zarządy wciąż chętnie wybierają formułę wydarzenia.

Gdyż event to wciąż najskuteczniejsza metoda, aby przyciągnąć uwagę odbiorców, podkreślić wyjątkowość okazji, zapewnić oprawę medialną i dostarczyć gościom wrażeń, o których opowiedzą kolejnym osobom.

Prestiżowa gala, konferencja połączona z bankietem, szkolenie połączone z zabawą podczas integracji, wspólne wyjście do restauracji, a nawet nowe doświadczenie z zeszłego roku – wigilia firmowa on-line, gdy choć osobno to razem przed monitorami swoich komputerów zespół zajada pizzę czy świąteczny box pełen przysmaków.

Co łączy wszystkie te rodzaje spotkań?

Żywienie dzieci w wieku szkolnym

Rozpoczęcie przez dziecko szkoły jest przełomowym momentem, który odmienia w zasadzie całkowicie jego codzienność. Zmiana ta dotyka wielu obszarów funkcjonowania dziecka – emocjonalnego, poznawczego, społecznego, stylu aktywności, radzenia sobie ze stresem, a nawet odżywiania.

Z upływem czasu dziecko przyzwyczaja się do nowego rytmu dnia, nowego środowiska i jego wymagań, wypracowuje nowe nawyki, które przez swoją powtarzalność na przestrzeni kilkunastu lat przeobrażają się w dominujący styl bycia i życia, a także jedzenia. Niestety, nie zawsze są to przyzwyczajenia wspierające zdrowy i optymalny poziom funkcjonowania w życiu dorosłym.

Organizacja przyszkolnych jadłodajni i stołówek szkolnych jest często zgłaszaną potrzebą przez rodziców, którzy w trosce o swoje pociechy są gotowi ponosić dodatkowe koszty, aby dziecko miało szansę zjeść gorący obiad w połowie dnia w miejsce zimnego prowiantu lub niekontrolowanych zakupów słodkich bułek w szkolnym barze czy kanapek. 

Kantyny firmowe i szkolne w Warszawie

Kantyna pracownicza to nie tylko przestrzeń wydzielona na terenie firmy, gdzie o określonej godzinie można zjeść posiłek. To miejsce spotkania pracowników, którzy zazwyczaj są rozproszeni po pokojach czy piętrach budynku. To chwila odprężenia, gdy można odejść od biurka zostawiając smartfon na jego blacie. To wesołe pogawędki budujące relacje i ducha zespołu. To też często ostatnie koło ratunkowe, gdy nie zdążyliśmy o poranku zjeść śniadania czy nie mamy zdolności kulinarnych, aby gotować sobie codzienne nowy trzydaniowy obiad.

Art`Impression Catering jest operatorem kantyn firmowych i stołówek szkolnych w Warszawie. Nasze punkty gastronomiczne spotkają Państwo w wielu warszawskich korporacjach i biurowcach, sklepach wielkopowierzchniowych, instytucjach publicznych oraz szkołach.

Warszawskie firmy zainteresowane uruchomieniem w swoich siedzibach kafeterii i stołówek zapraszamy już dziś do kontaktu z nami. Z przyjemnością opowiemy Państwu o zarządzanych przez nas punktach gastronomicznych u prestiżowych warszawskich pracodawców, dowiemy się więcej o specyfice Państwa firmy i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie w zakresie cateringu dla pracowników.

 

Wesele w Warszawie

Art`Impression Catering dostarcza nie tylko wyśmienity catering weselny, ale również dysponuje własnym miejscem na wesele w Warszawie.

W Art`Impression House, naszej własnej przestrzeni do organizacji przyjęć w Warszawie, zapewniamy wyśmienitą kuchnię oraz elastyczność w zakresie organizacji imprezy weselnej.

Wybierz naszą elegancką salę bankietową z terenem zielonym lub zamów catering weselny do swoich prywatnych wnętrz lub ogrodu.


 

Catering na piknik lub garden party

Nadchodzi ten piękny czas, gdy nasze serca aż rwać się będą do spędzania czasu na świeżym powietrzu! Do błogiego lenistwa w hamaku, do wygrzewania się w słońcu niczym kot, do chodzenia boso po trawie, do przyjęć w ogrodzie lub na działce i do sielskich pikników na kocu z przyjaciółmi.

Ciepło słońca, pachnące zioła i kwiaty, powiew wiatru na policzku, słodycz kompotu i ten rozkoszny kęs... pyszny aż place lizać! Świeże powietrze wyostrza apetyt i nic tak nie smakuje jak przekąska pod chmurką, toż o tym każdy wie!

Nasz catering będzie idealny dopełnieniem spotkania w plenerze - przy grillu, w ogrodzie lub gdziekolwiek chcesz. Piknik po pracy lub w weekend, na trawie w parku, na łące pod lasem, nad rzeką lub przy jeziorku, na plaży albo własnym balkonie, a co! To takie proste organizacyjnie, a tak przyjemne i odprężające!

 

Co podać na przyjęciu komunijnym w domu?

Przygotowujesz obiad komunijny dla rodziny w domu i zastanawiasz się, co podać gościom? Pragniesz, aby menu było odświętne i smaczne dla wszystkich uczestników, również dzieci i seniorów mających często określone preferencje? A może szukasz sprawdzonej sali bankietowej z ogrodem do zorganizowania uroczystości?

Poznaj 2 nasze propozycje - cateringu komunijnego z dowozem do domu oraz organizacji przyjęcia komunijnego w Art`Impression House.

Pobierz pliki .pdf z ofertami znajdujące się u dołu strony.

Badanie potrzeb cateringowych warszawskich firm

Wszystkich naszych klientów, obserwatorów naszych profili społecznościowych oraz osoby odwiedzające stronę internetową zapraszamy serdecznie do udziału w krótkim badaniu ankietowym.

Bardzo nam zależy, aby poznać potrzeby cateringowe warszawskich firm i ich pracowników. Czemu to dla na ważne?

Z myślą o nadchodzącym miesiącach pragniemy maksymalnie dopasować naszą ofertę do obecnej sytuacji (po)pandemicznego "rozmrożenia" gospodarki.

Jak dochować swoich postanowień noworocznych dotyczących pracy i kariery?

Koniec roku kalendarzowego to zwyczajowo czas dokonywania podsumowań oraz podejmowania postanowień na kolejne 12 miesięcy. Mniej lub bardziej świadomie rozważamy, co ostatni rok wniósł w nasze życie, co zmienił, a także stawiamy pytania o to, co przyniesie nam następny. Bez względu na to, czy bilans wychodzi pozytywnie czy negatywnie, czas wzmożonej autorefleksji ułatwia nam dostęp do odłożonych na bliżej nieokreślone „później” marzeń. Mamy większą ochotę na zmiany, podejmowanie decyzji, eksperymenty. Chcemy pewniej chwycić stery własnego życia. Również w sferze pracy i rozwoju zawodowego. Bo jak nie teraz, to kiedy? Co zrobić, aby tym tlącym się iskierkom gotowości do zmiany, motywacji do działania, swobodnym fantazjom pomóc przeobrazić się w konkretny plan działania? Jak podejść do tematu postanowień noworocznych w sposób dający szansę na to, że nie skończy się na słowach i dobrych chęciach?

5 pomysłów, jak miło zaskoczyć bliskich lub współpracowników podczas przyjęcia

Organizatorzy spotkań rodzinnych lub biznesowych wymyślając scenariusz imprezy często stoją przed różnymi dylematami i wyborami.

Ważnym pytaniem, jakie stawia sobie każdy profesjonalny event manager czy wedding planner jest to, jak  sprawić by wydarzenie pozostawiło pozytywne wspomnienia wśród zaproszonych Gości.

Podsyłamy pięć kreatywnych pomysłów, które gwarantują miłe zaskoczenie i piękne wspomnienia wśród uczestników przyjęcia.

Pobierz pliki .pdf z ofertami znajdujące się u dołu strony.

Art`Impression Catering - Catering ze smakiem w Warszawie
Regulaminy

Uwaga! Poniższe dokumenty mogą być nieaktualne! Jeśli jesteś właścicielem tego sklepu - zaloguj się do panelu i przedłuż ważność aplikacji Shoper Regulaminy, aby mieć zawsze aktualne dokumenty.

Regulamin sklepu internetowego Art'Impression Box - Catering ze smakiem

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem ul. Karczunkowska 170
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Art'Impression Catering (Art`Impression Box) - Catering ze smakiem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.ai-cateringwarszawa.pl
Sprzedawca – Art'Impression Catering Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000217000, NIP 9512121898, nr REGON 015822495, kapitał zakładowy 290000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa
  2. Adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl
  3. Telefon: 601620111
  4. Fax: 22 736 27 12

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Płatności Shoper
      • TPay.com
    4. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
    5. kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  5. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. Za pośrednictwem firmy kurierskiej
  7. Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru lub w siedzibie Sprzedawcy w godzinach ich otwarcia.
  8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  2. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Konsument jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa.
  5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  5. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest wyłączona.
  6. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem Przedsiębiorcy uprzywilejowanego jest wyłączona.



Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Art'Impression Catering Sp. z o.o.
ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa
adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl
fax: 22 736 27 12

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

Regulamin konta

w sklepie Art'Impression Box - Catering ze smakiem



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Sklep – sklep internetowy Art'Impression Box - Catering ze smakiem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.ai-box.pl
Sprzedawca - Art'Impression Catering Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000217000, NIP 9512121898, nr REGON 015822495, kapitał zakładowy 290000,00 zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa
  2. Adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl
  3. Telefon: 601620111
  4. Fax: 22 736 27 12

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
  2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail biuro@ai-cateringwarszawa.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  5. Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biuro@ai-cateringwarszawa.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.






Regulamin newslettera

sklepu Art'Impression Box - Catering ze smakiem



Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Newsletter
§ 3 Reklamacje
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia końcowe

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Przedsiębiorca uprzywilejowany - osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.). 
Sklep – sklep internetowy Art'Impression Box - Catering ze smakiem prowadzony przez Usługodawcę pod adresem www.ai-box.pl
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
Usługobiorca uprzywilejowany  – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany. 
Usługodawca - Art'Impression Catering Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Karczunkowska 170, 02-871 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000217000, NIP 9512121898, nr REGON 015822495, kapitał zakładowy 290000,00 zł.

§ 2 Newsletter

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
  5. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
  6. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  7. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: biuro@ai-cateringwarszawa.pl.
  8. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§ 3 Reklamacje

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: biuro@ai-cateringwarszawa.pl.
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  7. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: biuro@ai-cateringwarszawa.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
  7. W przypadku Usługobiorcy niebędącego Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Blog
Tu znajdziesz opisy najnowszych ofert Art`Impression Catering oraz ciekawostki o cateringu, naszych produktach i organizacji przyjęć.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl